Ik leef nog! - Reisverslag uit Iringa, Tanzania van Myrte Kars - WaarBenJij.nu Ik leef nog! - Reisverslag uit Iringa, Tanzania van Myrte Kars - WaarBenJij.nu

Ik leef nog!

Door: Myrte

Blijf op de hoogte en volg Myrte

29 November 2005 | Tanzania, Iringa

Lieve, lieve allemaal,
Even een paar foto's als teken van leven! Ik heb om verschillende redenen de afgelopen weken geen tijd gehad om een verhaal op de site te zetten en één daarvan is dat ik het hier steeds meer naar mijn zin ga krijgen en, om het maar even heel bot te zeggen, wel wat leukers te doen heb dan in het computerlab zitten.
Morgen zal ik een bericht plaatsen,
heel veel liefs, Myrte

  • 29 November 2005 - 19:26

    Johanna & Ronald:

    Lieve Myrte, Leuk om even weer foto's van je te zien en dat je niet schrijft omdat je het zo leuk hebt is alleen maar goed! Houden zo zouden we zeggen. Gisteren zag ik op tv een bekende Nederlandse (ben haar naam even kwijt) die een documentaire heeft gemaakt van Tanzia en hun toiletten. Hier wordt een actie opgezet. Goed he? Ik moest direct aan jou denken.Blijf genieten, dan genieten wij ook!!! Veel liefs van ons uit Hoogezand

  • 29 November 2005 - 20:06

    Ruth:

    Hoera! je bent er! Het was zo stil op je site!

  • 29 November 2005 - 20:20

    Mariël:

    Hè lieverd,
    Dat zijn leuke foto's. Fijn dat het zo goed met je gaat.
    Een dikke kus

  • 30 November 2005 - 21:27

    Gerard En Gina:

    Dag lieve Myrte,
    Wat kijk je ons vriendelijk aan vanaf de foto's en leuk weer een stukje beeldvorming van hoe je daar woont en leeft. Een heel goed bericht dat je je steeds meer thuis gaat voelen en minder zin hebt om in het computerlab te zitten, maar toch.... We vinden het heel leuk om weer van je te horen.
    Liefs Gerard en Gina

  • 01 December 2005 - 13:18

    Louis En Jelle:

    Hoi Myrte!!
    Mooie foto's!! En wat een lekker overzichtelijk klasje en wat zitten ze serieus aan jouw toets te werken!! Ook met goed resultaat? Ik gaf vandaag aan VWO-6 les over Zuid-Afrika, oa over Steve Biko en de opstand in Soweto in 1976. Mijn leerlingen zijn al benauwd voor de toets van half januari....
    Fijn, dat je eigenlijk niet veel tijd achter de computer wilt zitten! Groot gelijk, je moet daar van elke minuut genieten! Veel succes bij al je bezigheden! Liefs, Jelle

  • 01 December 2005 - 14:32

    Pien:

    Lieve Myrte, ik wilde even laten weten dat ondanks dat ik tot nu toe nog nooit heb gereageerd, je wel heel hard volg hoor. Vind je verhalen echt geweldig en om maar even een oerhollandsspel er bij te nemen.. ik zie, ik zie wat ik hier doe in het kwadraat en het begint met de M.. Ja? Nou? Weet je hem niet? Ik wel. Myrte Missen.. Kus Pien

  • 01 December 2005 - 19:26

    Molouk:

    Hoi Myrte, Wat leuk weer eens wat van je te lezen en vooral zien! Ik voel me wel een beetje illegaal, want ik heb heel brutaal je site zelf op internet opgesnord! Veel liefs, Molouk

  • 02 December 2005 - 13:43

    Daaf:

    hey myrte ik heb niks bijzonders te melden maar nu ik eindelijk weer achter internet zat wilde ik wel even wat van me laten horen want zo ben ik nu eenmaal. doeg!

  • 02 December 2005 - 15:36

    Myrte:

    Ooooooh, ik heb net een heel lang verhaal geschreven, klik ik op plaatsen, gaat er iets mis en weg verhaal!!!! Verschrikkelijk, ik kan het niet meer terug krijgen! Grrr, vreselijk frustrerend!
    Nou, als ik zin heb schrijf ik alles vanavond nog een keer, anders moeten jullie wachten tot morgen, sorry!
    Liefs, Myrte
    Wel nog wat foto's in ieder geval!

  • 02 December 2005 - 17:03

    Ruth:

    WAt een leuke foto´s. Zo krijgen we echt een indruk van waar je bent. Je ziet er trouwens heel goed uit!

  • 03 December 2005 - 13:43

    Saskia:

    hey myrte ik ontvang je mail niet, en jij de mijne niet, snap er niks van, dus we moeten maar gewoon smsen, maar bellen is ook niet duur, dus als je komt moet je maar even laten weten. ik ga komende week 2 hostels uitproberen dusse kan je goed adviseren daarna... liefs

  • 04 December 2005 - 09:53

    Maaike:

    Wauw! Mooie foto's! Hoe is het bij jou met de naderende winter? Ook bloedje heet? Net als Sas? Veel groeten, Maaik.

  • 05 December 2005 - 11:13

    Maaikuh:

    Ha die Myrte. Je bent maar druk bezig daar ja! Leuk man. Wij hebben net sinterklaas gevierd, kun je nagaan wat een wereld van verschil.. Succes met je dingen nog en dan mailen we later wel weer wat uitgebreider als je tijd hebt ofzo. doeidoei myrte pyrte x

  • 06 December 2005 - 07:18

    Laura:

    Okay, so I understand absolutely nothing that is going on here as my Dutch is insanely terrible (Myrte does not enjoy it when I butcher her language, strangely enough neither did Saskia), okay forget that my Dutch is non-existent. Anwyays Myrte had mentioned that she would like the website for my pictures to post on her blog, but instead of giving it to her I decided to post it myself: www.flickr.com/photos/laurooa
    I have less pictures of buildings and scenery, but I have a lot of pics of people, from things like graduation (look between pages 10-16, I think). I also have pics from some of the random villages and other cities I've visited so you can get a feel for what it's like in some other places! I wish I had more pics, but alas stupid me didn't bring rechargeable batteries! Argh!
    Enjoy and feel free to leave comments (even if they are in Dutch)!
    Btw, this would be Laura, the other volunteer at Ruaha with Myrte!

  • 06 December 2005 - 16:56

    Johanna:

    Lieve Myrte. Leuk om nog meer foto's te zien. Dussssssss...uiteten met patat en kip! Nederlandser kan het niet, de lievelingsmaaltijd van ieder kind. Leuk man! Komt je liefde ook nog naar je toe? Moet ik Robert ten Brinke nog inschakelen? Ik doe het zo hoor! Hier is alles ok, nog 2.5 week en dan gaan Ronald en ik heerlijk met kerst in een huisje in Schoorl en tweede kerstdag gaan we naar het hotel van Joke. Ze moet daar oppassen en mag ze familie en vrienden uitnodigen om daar te slapen want het hotel is dicht voor gasten. Leuke ervaring lijkt me dat. Ik zal je vertellen hoe het was. Dag lieve meid!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrte
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 83297

Voorgaande reizen:

12 September 2005 - 30 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: