Foto's van Zanzibar! Aangevuld met meer foto's!! - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Myrte Kars - WaarBenJij.nu Foto's van Zanzibar! Aangevuld met meer foto's!! - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Myrte Kars - WaarBenJij.nu

Foto's van Zanzibar! Aangevuld met meer foto's!!

Door: Oscar en Myrte

Blijf op de hoogte en volg Myrte

11 Januari 2006 | Tanzania, Zanzibar

Zoals beloofd hier de foto's van Zanzibar..
Sommige foto's zijn misschien behoorlijk hetzelfde.. maar amai zeg!

Myrte, misschien kan je bij de laatste 30 foto's van de conferentie nog wat dingen eronder schrijven..

  • 11 Januari 2006 - 15:45

    Pieter, Dorus En Mariel:

    Wat een fantastische foto's en wat hebben jullie een unieke vakantie gehad!

  • 11 Januari 2006 - 17:05

    Maaike:

    Hey Myrt, wat een geweldige foto's, dat strand echt, oooooh! En je ziet er heel gezond uit, lekker kleurtje lekkere wangetjes en vet mooi lang haar! Die dolfijnen zijn echt geweldig trouwens. Maar zal ik je iets geks vertellen: ik droomde namelijk dat ik naar jou toe ging en dat we toen in de zee gingen zwemmen en dat er dolfijnen kwamen, raaaaaaaar he... Maar goed vet toffe foto's! X

  • 11 Januari 2006 - 17:06

    Maaike D:

    Ooh ja ik was Maaike D. trouwens ;)

  • 11 Januari 2006 - 18:37

    Johanna, Ronald & Sterretje:

    Lieve Myrte en Oscar,
    Wauw wat een mooie foto's zeg, het lijkt wel een droom.Wat zullen je daar van genoten hebben, zo romantisch met z'n tweetjes! Koetser die mooie momenten maar en Myrte als je straks weer in Nederland bent, denk je vast nog vaak terug aan zo'n mooie vakantie samen met je grote liefde. Echt zoooo mooi....Leuk dat we even een kijkje mochten nemen in jullie vakantie! Een dikke kus van ons

  • 13 Januari 2006 - 08:30

    Johanna, Ronald & Sterretje:

    Lieve Myrte, we hebben het hartje van Sterretje gehoord, wat een bijzondere ervaring! We hebben het opgenomen en een collega is het op de computer aan het zetten en mait het dan naar ons toe. Zodra we het hebben mailen we het ook naar jouw mailadres, ok? Dan is sterretje ook al wat dichterbij jou! Veel liefs:J,R&S

  • 15 Januari 2006 - 12:45

    Daniel:

    Geniale foto's... wat een vakantie! Ik ben jaloers :|!

  • 16 Januari 2006 - 13:15

    MYRTE:

    BERICHT VOOR MAAIKE D.:
    Kerel, ik kan op de een of andere manier je mailadres niet zo snel vinden, zou je mij die op kunnen sturen en als je dan toch bezig bent ook je gewone adres?
    Je bent een schat Maaik, echt!
    Liefs Myrte

  • 17 Januari 2006 - 11:38

    Maaike:

    Nou Myrte de Pyrte, mijn email is demaaike75@hotmail.com
    en mijn gewone adres: zaagmuldersweg 74a 0713 LM Grun

  • 17 Januari 2006 - 14:32

    Gina:

    Ha Myrte,
    Geweldig die mooie foto's ze vertellen een gelukkig verhaal. En dat maakt mij ook gelukkig. Hier gaat het ook goed. De Ruhi leerkringen zijn erg vrolijk en laatst hadden we in 'de Poort' in de Moesstraat een hele goede presenteatie van Mazzud Mazgani in het Interreligieus Platform.
    Jouw site is ook een mooi platform waarop niet alleen jouw verhalen mij verrassen maar ook de reacties en de nieuwtjes van bijvoorbeeld Johanna en Ronald en Sterretje (van harte gelukgewenst) en van Jelle en Louis en Hermie.
    Zo netwerkt het lekker aan op jouw platform site.
    Dag lieverd, een dikke knuffel en lieve groetjes ook van Gerard,
    Gina

  • 17 Januari 2006 - 17:45

    Oscar:

    er komen vanavond nog veel meer foto's aan! Ook nog van de conferentie in Iringa

  • 20 Januari 2006 - 12:45

    Johanna:

    Hoiii
    Ik zit nu op school en moet nog even wachten tot ik mijn eindgesprek heb dus ik dacht eens even kijken of Myrte al wat nieuws heeft geschreven. Dat niet maar wel meer foto's. Mooi hoor en wat ben je ook een mooie jonge vrouw Myrte! Prachtig!

  • 21 Januari 2006 - 18:06

    David "vrouwen" Poot:

    Hey, Myrriepyrrie, ik reageer niet zo vaak, ik weet het. Maar ik hoor alles van Oscar al en dat is meer dan genoeg. Hahahaaa. Je bent een laiverd. DAVID!

  • 24 Januari 2006 - 15:38

    Johanna, Ronald & Sterretje:

    Lieve Myrte, vandaag je lieve kaart gekregen! Wauw wat lief van je, leuk dat je zo meeleeft met onze zwangerschap. Mijn teamleidster heeft het nog steeds niet op de pc gezet, dus nog even wachten....Zodra ik het heb mail ik je. Nogmaals bedankt voor je lieve kaart

  • 01 Februari 2006 - 11:41

    Jelle En Louis:

    Lieve Myrte,
    gezellig om in deze grijze winterdagen even door jouw verhalen en foto's ondergedompeld te worden in eem kleurrijke en warme wereld!
    Onvoorstelbaar hoeveel indrukken je in zo'n relatief korte periode al hebt opgedaan. Inmiddels is het nieuwe jaar alweer een maand oud; de tijd vliegt. Geniet van alles en maak er iets moois van!
    Liefs Louis en jelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrte
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 83279

Voorgaande reizen:

12 September 2005 - 30 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: